ابحث في الموقع

Home » » مادو الفظيع يلغي الاشتراك مع فريق شبيك لبيك وحسن البرنس

مادو الفظيع يلغي الاشتراك مع فريق شبيك لبيك وحسن البرنس

on الخميس، 17 سبتمبر 2015 | 6:18 م

مادو الفظيع يلغي الاشتراك مع فريق شبيك لبيك  وحسن البرنس - مدونة مهرجان شعبي

اعلن الموزع مادو الفظيع عن الغاء الاشتراك مع فريق شبيك لبيك وحسن البرنس بعد اعلانه سابقا عن الاشتراك مع الفريق في عمل جديد والسبب تصريحات فريق شبيك لبيك و حسن البرنس وناصر غاندي في لقاء قناة العربية ومهاجمتهم فريق ال8 في المية المكون من اوكا واورتيجا وشحتة كاريكا ومهاجمة مغني المهرجانات محمد الزعيم. ونشر مادو عبر حسابه الشخصي قائلا :

يا جماعه اعتذر لى كل الناس انا لما رفعت صوره انا وتيم شوبيك لوبيك انتظروا الشغل الجديد
اقسم بالله ماكنتش شوفت الفيديو اللى هما شتمييين فى ناس من المجال زى اوكا واورتيجا كدا لان طبعا دول اخواتى الكبار واقدم ناس فى المجال ورغم ان معرفش حاجة وان دا شغلى واكل عيشى بس انا بعد ما شوفت الفيديو لغيت كل الشغل وكل حاجة واحترمت اخواتى وصحابى اللى بيحبونى وانا مقدرش امشى فى الغلط واكيد انا مع الصح وربنا يارب يرحم زيكا .


0 التعليقات:

إرسال تعليق

المتابعون

اعلان

موقع كلام نت

تابعنا على