ابحث في الموقع

Home » » كلمات مهرجان انا - سادات وفيفتي وفيلو وعمرو حاحا ومادو - كلمات المهرجانات الشعبية

كلمات مهرجان انا - سادات وفيفتي وفيلو وعمرو حاحا ومادو - كلمات المهرجانات الشعبية

on السبت، 17 يناير 2015 | 3:29 ص

كلمات مهرجان انا - سادات وفيفتي وفيلو وعمرو حاحا ومادو - كلمات المهرجانات الشعبية


مش معقول مش مسئول مش خربان مش مسطول
اللي عايزني وعايز حاحا كلم سادات العالمي علي طول
واديلو رنة علي المحمول انا لسة قايم من السحور
ضارب زبادي وجبنة وفول
مش معقول مش مسئول مش خربان مش مسطول
معرفش حاجة الا الاصول انا صح الصح انا شاب انا كول
معرفش حاجة الا الاصول

مش معقول مش معقول مش خربان ولا مسطول
طول عمري ماشي انا بالاصول معرفش حاجة عن الغرور

انا نص بيضحك والتاني زعلان..  انا الشبح الواد فلتان
طيب شرير وجريء .. جبان انا اكبر راجل اعمال
انا اللي سرح العيال .. انا المصرية اللي اتخانت
انا الوطنية اللي اتهانت .. انا الدفاتر اللي بانت
انا الكلام اللي مفيش .. ياشاب نايم علي الرصيف
وانا مقضي مارينا في الصيف .. انا البلطجي اللي فيها
وانا العسكري اللي بحميها .. كلها ماشيا عكس بعضيعا
((كلها ماشيا عكس بعضيها))

انا راجل غلبان سواق التاكس .. وانا اللي كنت جاي عكس
وانا اللي كل كلامي هجص .. وانا اللي ايديو علي التلكس
انا اللي كنت حزين فيها .. وانا اللي كنت مقضيها
انا ست عجوزة بعديها .. انا العجوز اللي علي المعاش
انا العجوز ومفيش معاش .. وانا العجوز اللي فيه عاش
وانا العجوز اللي راح بلاش .. انا طفلة حلوة عاكسوها
انا فكرة حلوة قتلوها .. انا الحقيقة شنقوها
""وانا الراقصة اللي نقطوها""

مش معقول مش معقول مش خربان ولا مسطول
طول عمري ماشي علي الاصول معرفش حاجة عن الغرور
لو كلمة حق انا لازم اقول لو كلمة حق انا لازم اقول

انا العيلة اللي في الحارة .. انا الثقافة والحضارة
انا الطفل اللي طالع بيتوه .. في اخرة دور في العمارة
انا اللي مؤهلي صنايع .. انا الشاب الضايع صايع
انا تاجرت تجارة ومكسبتش .. ولعبت لعبة ومخسرتش
لافت وروحت بلاد كتير .. وزي بلدي مفهمتش
انا المصري الاصلي الاصيل .. انا ديما لبلدي بميل
انا مشجع في المقصورة .. انا شهيد اللي اتبقالي صورة

0 التعليقات:

إرسال تعليق

المتابعون

اعلان

موقع كلام نت

تابعنا على