ابحث في الموقع

Home » » مهرجان سمعني بالكلمات - غناء فيلو الدخلاوية وشيندي المدفعجية و بيشا - من البوم مهرجانات طلبت كدة

مهرجان سمعني بالكلمات - غناء فيلو الدخلاوية وشيندي المدفعجية و بيشا - من البوم مهرجانات طلبت كدة

on الخميس، 9 فبراير 2017 | 7:31 ص


جديد
مهرجان 
سمعني 

  غناء
 فيلو الدخلاوية 
و
شيندي المدفعجية 
و
 بيشا 

كلمات
شيندي وبيشا

توزيع 
الفيلو

 من البوم مهرجانات
 طلبت كدة
فكرة وتنفيذ المشروع : شركة كراكيب انترتينمنت " احمد كراكيب " 
انتاج : " المدفعجية والدخلاوية "
مشرفين انتاج وحسابات : عبد النبي - اسلام سليمان - نادر قشطة 
مصمم جرافيك : كازيكا 
مدير المشروع : احمد كراكيب 

الكلمات 
سمعني سمعني ..
 دلعني السادة المستمعين
 صبيان ومعلمين
 اللي قاعد شمال واللي قاعد يمين 

حضرنا هقولك فكرة
 ضمرنا صوتنا سلاح فتاك

 لا لا انا كدا مش ساكت
 الحكاية ان باتت ماتت 
عملنا فيها البوم جاحد
 اتحط عليكو والفورة راحت

انا فعلي سابق الصوت
 والضربة تهز بيوت
 رابط المزيكا في تابوت
 وكلامي وسط السكوت 

من فضلك من فضلك من فضلك
 انا عندي ملاحظة
 وبقولها بعلو الصوت
 متعش متعش متعش متعش عليا اللاحظة
 لاحسن هطق تموت 

عارفين شغلنا علي البيكو 
جاين نرزع نديكو
 لو فكرين هنسيكو 
والراجل يطلع فيكو

 احنا اللي ادينا وعملنا
 ولا حد هيشغل بلنا
اتعب ولا هتحصلنا 
وخدين وضعنا في مجلنا

 اصل النهاية معروفة
 كل الاسامي محفوظة
 جبهتكو ضربة متلوفة
تركتكو فاسده مالوفة

 انا سادد وسط اسود
 عمر السمكة متبلع حوت
 تحت كلامي تح خطوط 
اصل المشروط محطوط

سمعني .. دلعني .. سمعني

 مدفع جاي في سكتك
 يقدر يكتم حضرتك
 يحضر يجي يلبشك
 ديما لابس جتتك

 لو صخر الجبل اتهد احنا ما نتبدل يابا ثابتين 
تيجي علينا تخش السد ظبت عدل علي الجامدين

 احنا العقل المسكون 
احنا الشارع المجنون

ندي نعدي بشكل ودي
 ونعلم علي اي زبون

 اللي يقدرني انا هديلو 
واللي يعدينا بنديلو 
واللي يهمبك هنا
 وينا يفتح حجرو نعبيلو 

رزع سمع لل لاشباح 
كدا قفلت ضبة ومفتاح 
عرفك طبعا مش مرتاح 
خلصه بفن ومش بسلاح
 سمعني .. دلعني .. سمعني .

ام بي ثري من الرابط التالي
على اليوتيوب

0 التعليقات:

إرسال تعليق

المتابعون

اعلان

موقع كلام نت

تابعنا على