ابحث في الموقع

Home » » كلمات مهرجان البنات مجانين - الدخلاوية وبندق - فيلو والتوني وحودة ناصر

كلمات مهرجان البنات مجانين - الدخلاوية وبندق - فيلو والتوني وحودة ناصر

on الثلاثاء، 6 ديسمبر 2016 | 3:17 م


كلمات وتحميل 
مهرجان
 البنات مجانين 

غناء
الدخلاوية وبندق

فيلو والتوني وحودة ناصر

انا في الزمن ده شوفت العجايب
والبنات في وضع سايب
والاب لايده سايب
والاخ هايف وخايب
طب لييييه
جراا ايييييه

انا شوفت بت بت بنت ناس
دي عيونها عسلي وخدود اناناس
وانا واقف معاها عمال اجيب جاز
وبقول تعالي يا حمام هزاز

بتروح وتمشي تجرحلي رمشي
 لا متحرمشي يا مهشكة
ان كان عليا انا اروح ضحية
وادخل عشانها في الدربكة

وعرفت مز جاحد جبار
الجسم جامد شفايف نار
كلمته قلبي راح منى وطار
يبعد ويسبني في المرار
وانا كل يوم ارن ارن رن
بخلان يدوس هو ع الزرار

وعرفت مزة كانت بنت كيوت
وخدودها دي كريز على توت
بتقول بحبك بأجمل صوت
انا قلبي داب ربطه بالخيوط

ياختي انتي حني ما بلاش تسني
دنا قلبي مني صبح مجنون
انسد ياعمي نشفلي دمي
بخر وسمى على احلى عيون

بتسوق دلالها " البنات "
ع الناس بحالها " البنات "
وكل اللي جالها شاف العذاب
" مجانين " مجانين "
رافعة في حاجبها " البنات "
ودي مين عاجبها " البنات "
تختار صحابها اجمد صحاب

" مجانين " مجانين "

البنت دي طلقة لا دي رصاصة
بطاطا بس سخنة وطازة
دي برفانتها انواع نفاذة
الحلوة دي قلبي منها اتخض
دي طعمة الذ من اللذاذة

وعرفت بنت غاوية السهرات
بتروح يوماتي ل7 نايتات
ده اللبس كله اصغر مقاسات
دراعتها باينة والافشخنات

حتة هريسة حتى كريزة
بتقول لـ تيزة مش هتأخر
تنزل تسوقها وتلم زوقها
واهي تيزة في البيت نايمة تشخر

وانا شوفت مزة حامية مشطشطة
عجمية عسلية متظبطة
متقولش وزة ومتظغطة
بتموت في الهيصة والظئططة
وتقول تعالي وتقولك لا
تعملي فيها بقى مستعبطة


بتسوق دلالها " البنات "

ع الناس بحالها " البنات "

وكل اللي جالها شاف العذاب
" مجانين " مجانين "
رافعة في حاجبها " البنات "
ودي مين عاجبها " البنات "
تختار صحابها اجمد صحاب
" مجانين " مجانين "

وعرفت بنت لونة وحبوبة
مش عصايا ومش كركوبة
دي جامدة قاسية صبة ومصبوبة
اراشانة اوي ولهلوبة
انا قلبي قلبي قلبي قلبي داب
والطوبة جت في المعطوبة

عارفين عينيها اجمل ما فيها
بتبص ليها بتلبشك
مش بنت رامية ولا قطة عامية
ضوافرها حامية هتخربشك

كلمة ليكو يا بنات هنقولها هنتكلم في المسموح
انتو لو هتعيشوا من غيرنا
يبقي عايشين من غير روح
واحنا لو هنسيبكو ونمشي
قلبكم هيبات مجروح

بلاش زن بلاش عكننا
فكي ياللي متنشنة
دي ناصيحة طالعة منى انا
حافظي على حبيبك لا يروح

البنات البنات البنات مجانين مجانين
يقولوا لا .. يقولوا لا
يقولوا لا وهما عايزيين
للتحميل ام بي ثري النسخة الاصلية
اضغط على الرابط التالي

0 التعليقات:

إرسال تعليق

المتابعون

اعلان

موقع كلام نت

تابعنا على