ابحث في الموقع

Home » » ريمكس وكلمات اغنية مبحنلهاش - غناء مصطفي حجاج - توزيع صابر المصري

ريمكس وكلمات اغنية مبحنلهاش - غناء مصطفي حجاج - توزيع صابر المصري

on الخميس، 15 يناير 2015 | 8:57 ص

ريمكس وكلمات اغنية مبحنلهاش - غناء مصطفي حجاج - توزيع صابر المصري

ريمكس وكلمات
 اغنية مبحنلهاش

 غناء
 مصطفي حجاج 

 توزيع
 صابر المصري

للتحميل ام بي ثري
من الرابط التالي
او

قلبي اتغير من ناحيتها
مبقاش ليها في قلبي مكان
ولما بتيجي فأيدي صورتها
مبشوفهاش ليه انا زي زمان
كنت بخاف معرفش انساها
لكن بتنسي الأيام
" " " مبحنلهاش " " "
وبقيت بتغير للأحسن لما مشوفهاش
وان رجع الوقت في يوم بيا انا مخترهاش
لكن دي الدنيا ومين فينا اتعلم ببلاش
بقى عادي خلاص بالنسبة لي تيجي سيرتها كده او متيجيش
فوقني قوام الي جرالي حبها ده حكاية متلزمنيش
وهي صفحة اتقلبت في الماضي واقدر من غيرها اني اعيش
ومش فاكر اني انا حبيتها وقلبي اتعلق بيها قوام
وبنيت احلام بس نسيتها اصلي مبجريش انا ورا اوهام
والجرح مصيرو بيتداوا دلوقتي بيجي النسيان
" " " مبحنلهاش " " " 
وبقيت بتغير للأحسن لما مشوفهاش
وان رجع الوقت في يوم بيا انا مخترهاش
لكن دي الدنيا ومين فينا اتعلم ببلاش
دي كلمات اغنية مبحنلهاش 


0 التعليقات:

إرسال تعليق

المتابعون

اعلان

موقع كلام نت

تابعنا على