ابحث في الموقع

Home » , » تعليق فيجو بعد مهرجان بخريلي ياما ومشكلته مع فريق الشواكيش

تعليق فيجو بعد مهرجان بخريلي ياما ومشكلته مع فريق الشواكيش

on الاثنين، 10 نوفمبر 2014 | 12:59 ص



علق فيجو بعد مهرجان بخريلي ياما الذي يهاجم فيه
فريق الشواكيش قائلا

انا اسف للناس اللى بتحب فيجو انا الحمد لله مش سافل ولا قليل الادب بس والله ما بحب حد يكون فاكر نفسو حاجه وانا الحمد لله مبغلطش فى حد غير لمه بيكون قليل الادب اوعدكم الفتره الى جايه مفيش اى كلام من ده تانى ومش هسيط حد تانى انا اسف لا اخواتى علشان عمرى فى حياتى ما عملتكم انكم جمهورى وانا بحب اخواتى الى زعلت منى علشان انا مينفعش ازعلهم الكلام ده ل اخوتى الى سمعتنى بقول اللفاظ فى الاغانى اكيد لمه حد هيغلط فيك ويفضل يقول كلام مبيحصلش وبيقلو انى انا غلط فى الجيزه ههههههههه انا عمرى ما اغلط فى اخواتى دول اخوتنا وحبيبنا مش علشان غلط فى واحد منها يبقا غلط فى البلد البلد دى اخوتى وحبايبى منها كتير هو انا زيكم علشان اطلع شكل اسكندريه وحش انا بقى عاوز اقلكم انى ررحت اسكندريه وكلهم رجاله وناس زى الفل وبلد الرجوله والاستقبال الى بيشيلو اى حد من على الارض شيل اى بلد فى الدونيا حلوه بس فيها الحلو الكويس وانا اسف يا ااخواتى انى سمعتونى وانا بقول اللفاظ دى انا اسف بجد ومش هسمعكو اللفاظ دى تانى شكرا اخوكوم فيجو واى حد عاوز اى حاجه يجيى مكتبو السلام اسبيكو دى جى فيجو

0 التعليقات:

إرسال تعليق

المتابعون

اعلان

موقع كلام نت

تابعنا على